دوشنبه, 30 -3443 ساعت 00:00

تنظیمات اصلی نرم افزار

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

با ورود به بخش تنظیمات می توانید بخشهای مختلف نرم افزار را تنظیم نمایید.

- تنظیم فایلها

در این بخش می توانید مسیر ذخیره فایلها در کامپیوتر را تعیین کنید. در نظر داشته باشید که این مسیر می بایست یک مسیر تحت شبکه و یک پوشه اشتراک گذاری شده در شبکه باشد تا تمام کاربران بتوانند فایلهای خود را در این مسیر ایجاد کنند.

در بخش نام کاربری سرور فایلها کافیست نام کامپیوتری که پوشه فایلها در آن قراردارد را وارد کرده و در بخش کلمه عبور رمز ویندوز آن کامپیوتر را وارد کنید.

- تنظیمات کالرآی دی

در این می بایست پورتی که دستگاه کالرآی دی شما به آن متصل است را انتخاب کنید. چنانچه پورت دستگاه شما در لیست وجود نداشت می توانید بصورت دستی آنرا وارد کنید. در ورود اطلاعات حتماً عبارت COM را بصورت صحیح وارد کنید.

- تنظیمات ایمیل

در این بخش می بایست آدرس ایمیل خود را به همراه رمز عبور وارد کنید. از بخش سرویس ایمیل نیز می توانید یکی از سرویس های یاهو یا جیمیل را انتخاب نموده و یا بصورت دستی سرویس ایمیل خود را تنظیم کنید.

در نظر داشته باشید برای اینکه بتوانید از سرویس جیمیل در نرم افزار استفاده کنید می بایست اکانت جیمیل خود را برای استفاده در نرم افزار تنظیم نمایید. در بخش زیر می توانید راهنمای این کار را مشاهده کنید.

- تنظیمات پیامک

در این بخش می توانید شماره سامانه پیامک، نام کاربری و رمز عبور پیامک خود را که قبلاً از الماس دریافت نموده اید وارد کنید.

- تنظیمات منشی

در این بخش می توانید دو منشی را تعریف نمایید که منشی اول منشی اصلی بوده و منشی دوم منشی رزور نامیده می شود. در صورتی که منشی اصلی از نرم افزار خارج شود از این پس اطلاعات کالرآی دی در کامپیوتر منشی رزرو نمایش داده می شود.

- تنظیمات گزارشات

در این بخش می توانید عنوان گزارشات، پاصفحه و سرصفحه گزارشات خود را تنظیم نمایید. این بخش همچنین در اکثر فرم های گزارش گیری بصورت لحظه ای قابل تغییر است.

- پیش شماره

در این بخش کد شهر خود را به صورت کامل وارد کنید. برای مثال کد تهران 021 و کد اراک 086 می باشد.

- یاد آوری تاریخ ها

در صورتی که شما چک خرج کنید این چک ها بصورت خودکار به شما یادآوری می شوند. در این بخش می توانید تنظیم کنید که چک های شما چند روز قبل و به چه کاربری می بایست یادآوری شوند.

- اطلاعات پایه

تمام شرکتها اطلاعاتی دارند که می بایست همیشه در دسترس باشد مانند آدرس ایمیل، کد پستی، شماره تلفن ها، شماره حسابها و سایر اطلاعات مورد نیاز منشی، در این بخش می توانید به سادگی این اطلاعات را وارد نموده تا کاربران در صفحه اصلی نرم افزار بتوانند از بخش اطلاعات ثابت شرکت که در نوار سمت چپ صفحه وجود دارد به راحتی به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

 

کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت راهبرد ارتباط ملل می باشد.