چاپ کردن این صفحه

نرم افزار CRM

نرم افزار CRM چیست؟
بصورت کلی می توان گفت نرم افزار CRM یا همان نرم افزار هوشمند مدیریت مشتریان نرم افزاری است که به شرکتها و موسسات امکان مدیریت، گروه بندی و پیگیری فعالیتهای مشتریان و کارمندان شرکت را فراهم می آورد. امکانات نرم افزار های CRM
نرم افزارهای CRM بر حسب سیاست تولید و زمینه فعالیت شرکت تولید کننده دارای امکانات و بخشهای مختلفی می باشند. برخی از این امکانات در اکثر نرم افزار های CRM موجود در بازار مشترک هستند مانند:
- ثبت و مدیریت مخاطبین:
در این بخش می توانید اطلاعات مشتریان مختلف خود را بصورت کامل و با جزئیات مختلف ثبت و ذخیره نمایید.
- ثبت و مدیریت درخواستها:
در این بخش می توانید درخواستهای مختلف از طرف مشتریان خود را مدیریت کرده و اقدام به ثبت تاریخ یادآوری و مسئول پیگیری برای آنها نمایید. برخی از امکانات نیز در برخی از نرم افزارهای CRM مانند [http://www.almascrm.com نرم افزار CRM الماس] دارای امکانات مختلف دیگری نیز هستند مانند:
- امکان ثبت نامحدود شماره تلفن و موبایل برای کاربران
- امکان گروه بندی و دسته بندی مشتریان در گروه و دسته های مختلف
- امکان ثبت اطلاعات حسابداری هر مشتری
- امکان استفاده از راه دور از نرم افزار
- تحت شبکه و عدم محدودیت در تعداد کاربران
- امکان اتصال به دستگاه کالر آی دی
- امکان اتصال به دستگاه ضبط مکالمات تلفنی
- امکان مدیریت وظایف سایر پرسنل
- و صدها امکان و قابلیت دیگر هر شرکت بنا بر نیاز خود از نرم افزارهای CRM مختلف استفاده نموده و می تواند از مزایای آنها استفاده نماید. مساله مهم مزایای استفاده از این گونه نرم افزارها می باشد. برای مثال به چند مزیت استفاده از نرم افزارهای مدیریت مشتریان یا CRM به طور مختصر اشاره می کنیم: - عدم وابستگی به نیروهای کاری:

با استفاده از نرم افزار CRM در صورتی که یک نیروی کاری شما کار را ترک نماید، اطلاعات مشتریان شما ثبت و بایگانی شده و دیگر اطلاعات مهم و حساس شرکت را از دست نخواهید داد.

- عدم فراموشی وظایف توسط پرسنل:

هر گاه شما یا یکی از مشتریان درخواستی ثبت نماید تمام اطلاعات در سیستم ذخیره شده و کارمندان شما به هیچ وجه امکان فراموشی و یا ادعای عدم اطلاع از وظایف را ندارند و باعث افزایش راندمان کاری می گردد.

-

 

در زیر می توانید فیلم معرفی نرم افزار CRM را مشاهده نمایید: